CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jana Pendapatan Bersama Cikgu

Sunday, August 21, 2011

Rindu

Kenapa ALLAH kurniakan rasa kasih dan sayang? Apa tujuan semua itu? Tapi pernah tak rasa sangat kasih dan sangat sayang pada seseorang namun akhirnya terpaksa berpisah? Sakit kan? Sedih bukan? Ada cara tak untuk sembuhkan semua ini?

Setelah 24 tahun berada di dunia fana, mengapa baru sekarang terasa diri ni sangat sangat butuh seseorang. Terasa ingin sangat dikasihi dan disayangi. Terasa ingin sangat dimanja. Baru beberapa minit berpisah sudah terasa bisa di hati. Mengapa perlu berlaku begini ya?

Sudah tidak mampu menampung air mata yang merembes keluar. Keluarlah. Keluarkan segala kesedihanmu. Keluarkan segala kesakitan yang kau alami. Keluarlah.

Apapun, terima kasih atas pemberian yang kelak akan sentiasa mengingatkan aku kepadamu. Meskipun kita jauh namun akan sentiasa dekat. Aku harap aku masih utuh di sudut sudut hatimu. Walaupun secebis cuma. Aku sudah cukup bersyukur. Sebab aku akan sentiasa merindukanmu.

No comments: