CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jana Pendapatan Bersama Cikgu

Tuesday, August 2, 2011

Kursus Lembaga Peperiksaan Sekolah

Assalamualaikum w.w.t

Baru ja pagi tadi drive ke Airport Tawau untuk terbang ke Kota Kinabalu bagi menghadiri Kursus Lembaga Peperiksaan Sekolah. Terkejut juga la. Dalam ramai-ramai cikgu di sekolah tu, boleh pula aku yang muka baru nie terpilih ya. Macam tak percaya pun ada. Apapun, syukur juga sebab diberi peluang dan ruang untuk belajar benda baru.

Pagi tadi (2 Ogos 2011) sampai di Airport terus check in guna kiosk. Sakai. Sebab tak pernah guna. Tapi buat-buat macam reti.Hahahaha. Credit to me! Dalam fikiran nak ja cepat sampai untuk siapkan assignment. Maka sudah dapat upah ya. Tabah ya kak.Sikit lagi siap.

Opppsss...cerita balik tadi. Dapat Hot Seat yow! Nombor 1B lagi tu, duduk depan. Perghhh!..mantap tanggungan kerajaan ni. Hehehe. Dapat lagi tapau makanan daripada pramugara.

Ni dia makanan free

My roomate adalah Ustazah daripada SMKA Tun Sakaran Semporna. Puan dah ya. Tapi cantik.Manis.Maklumlah, Kelantanese. Rupanya kawan kepada Ustazah Zainab yang posting di SMK Pasir Putih, Tawau.

Ok.Nanti Sambung lagi cerita. Mau siapkan kerja dulu nie. Owh ya.BTW, sekarang dah check in di Hotel Shangri La. Terima kasih EDIL sebab hantar kakak ke sini. Nanti kita ke McD ya. Rindu.

Siapa mau bertandang malam ni silalah meringankan badan ke Bilik 313. Strictly for girls or woman only.

To Be Continued....

3 comments:

radiian said...

wah...bila...hehehe

SARINA SANGKALA said...

2-4 ogos baru2 jak...hehehe

radiian said...

hehehe...bila mo blanja bah...hehehe