CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jana Pendapatan Bersama Cikgu

Saturday, August 27, 2011

Hati wanita

Sejak kebelakangan ini, aku suka sangat dok ushar ushar blog si Abang K la kunun namanya.Hehe...Apa yang best semua pasal isu antara perempuan dan lelaki. At least kan boleh tambah info about guy kan. Dan pagi ni aku sempat membaca entri pasal Mengapa Wang Hantaran kena tinggi (Agak terkesan juga dengan penangan Abang K nie) HAHA.

Dan part paling aku LIKE adalah

"Perempuan adalah makhluk yang paling kental, tetapi memiliki organ yang amat fragile dan kecil.Hati perempuan banyak keluarkan kasih sayang, tetapi tak boleh menampung banyak kesengsaraan sebab ianya fragile. Bagi menghalang hati itu pecah berkecai, air mata akan mengalir."Link

Aku siap post kat FB aku lagi pasal ni. Memang best la segala idea pasal buayafren dan gelifren Abang K nie.

No comments: