CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jana Pendapatan Bersama Cikgu

Friday, June 15, 2012

Selamat pagi!


Selamat pagi semua. Rasanya ringan badan tidur awal semalam. Ops..Saya maksudkan awal begini. Buat kerja-kerja report card pelajar, buat marksheet untuk dihantar ke Pengetua minggu depan dan sedikit chatting dengan kawan-kawan FB. Malangnya berlaku salah faham dengan seorang makhluk Tuhan ni. Lain aku maksudkan lain dia faham. Tiba-tiba menguji kredibiliti aku sebagai GURU. Memang naik pening kepala aku terus. Post sesuatu di FB nak bagi dia terasa then saya tidur. Bangun pagi ni lepas solat Subuh memang nak sambung buat report card untuk 32 kepala di kelas tu. Harap-harap sebelum ke sekolah semuanya siap.


Motivasi pagi hari ini.

Senyum-senyum selalu okay!

No comments: