CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jana Pendapatan Bersama Cikgu

Sunday, June 10, 2012

Ada 'couple' tapi masih gatal? Erk!

Betulkah ramai orang macam ni?


Ada pastinya. Sudah berkali-kali saya terjebak.
Dan waktu itulah mereka ni datang dengan memberi 1001 harapan kepada ehem... Saya pun tak pasti.
Tapi kenapa ya? Sudah ada yang sudi sayang tapi masih mahukan sesuatu yang lain?

Benarlah bidalan mengatakan, 'Manusia tidak akan pernah puas dengan apa yang dia ada'. Saya setuju dengan ini. Sangat setuju.

Dalam banyak-banyak kes yang saya terlibat, inilah buat pertama kalinya saya rasa perit sekali. Mungkin juga faktor usia menjadikan saya mudah murung, marah dan beremosi setelah saya melepaskan si dia yang telah mempermainkan hati yang rapuh. Sudah tiba masanya saya mendirikan masjid. Mempunyai cahaya mata namun masih lagi dalam keadaan sebegini. Tidak mengapa. Ini semua adalah rahmat ALLAH.

Tapi ingatlah lelaki (bukan juga semua lelaki itu jahat, tapi memandangkan kes saya ini berpunca daripada lelaki yang masih nak menggatal walau sudah terang dan nyata "in relationship") bahawasanya hati yang mudah rapuh ini adalah insan yang berjiwa teguh walaupun terpaksa mengambil masa yang agak lama untuk pulih kembali.

Semoga kalian akan berbahagia sehingga ke jinjang pelamin. InsyaALLAH. Ini doa saya yang paling ikhlas dari ruang hati yang paling dalam.

1 comment:

Anonymous said...

aku x gitu ya.....piwwiitt