CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jana Pendapatan Bersama Cikgu

Friday, June 8, 2012

Pencinta BUKU!

Memang tidak dapat disangkal lagi, sejak menjadi GURU ni hobi membaca semakin menebal dalam diri. Kebetulan terjumpa dengan Facebook Mybiz SantaiShop yang banyak menjual buku, novel dan bahan bacaan berguna untuk mengisi masa lapang. Masih ingat lagi dulu kalau isi diari atau apa-apa borang bertanya mengenai HOBI, hanya ada tiga la tu. Mendengar radio, mengumpul setem dan MEMBACA. Alhamdulillah, membaca masih diteruskan hingga kini. Memang benar habis hampir ribuan ringgit sudah tapi itu tak penting. Sekarang kan sudah ada kerja tetap, jadi bukan satu masalah untu memuaskan hati sendiri. Dari pembacaan novel cinta Alaf 21 kini semakin bercambah membaca novel genre dan publisher lain. Kaki Novel, PTS Publication, Mustread , FIXI dan banyak lagi la.

Mari tengok beberapa koleksi yang saya beli dari FB Mybiz SantaiShop tu. Sebelum tu nak bagitau, awal yang mem-blog ni pun sudah pernah buat entry pasal novel dan koleksi buku-buku saya. Ini cuma unjurannya la kan.


Koleksi WAJIB!
Cerita Laksamana Sunan ni bermula daripada BAGAIKAN PUTERI sampailah penghujungnya SUNAN MUSAFIR.Khabarnya ini last. Tapi saya tak mau ini last!
Saya peminat setia Ramlee Awang Murshid.
Sedang berusaha untuk mengumpul semua koleksinya.


Hadiah adik saya, Amir dan Filisa. 
Terima kasih!


Bacaan daripada Lejen Press.
Menggeletek abdomen betul!


Saya perlu buku ni. Sebab tak reti simpan duit. tapi belum khatam lagi sebenarnya
(^_^)


Semua sudah habis baca kecuali OMBAK RINDU.


Kahwin? erk?


FIXI, salah satu cinta hati baru.


Memang BEST SELLER!
Nangis-nangis baca nie. Sanggup berjaga malam untuk habiskan.


Unjuran Sperma CInta 2.0.


Kan saya dah kata saya suka baca buku.
Sampai 6 sekali borong!


Second trip lagi memborong!


Siapa boleh terima nie saya akan bagi baca.Sumpah best!


Baru add penulis kat FB dia dah suggest buku nie. Then minta adik beli.
Tapi saya bagi 2/5 saja.


Baru sampai. Belum start baca.


FIXI. Best!


Pinjam kakak saudara punya.
2/5 juga.


Memang berfikir sampai ke akhirnya.

So, saya berkira-kira akan meminjamkan secara sukarela kepada kawan-kawan rapat saja.
Contoh kawan : Suhaini, Nursia, Fizah, Nurlina
Dan sepupu saya.

Titik.

1 comment:

radiian said...

sangat jealous..
tapi apakan daya...aku tidak lg bekerja..
kena hadkan kerja2 memborong...
sem ni jak dekat rm300 borong buku jak...
tp bacanya ntah bila....

sedang berusaha memulakan pengembaraan sunan bermula dari BAGAIKAN PUTERI..
HEHEHE