CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jana Pendapatan Bersama Cikgu

Saturday, June 9, 2012

Jujur aku cemburu

Entah kenapa sejak berkenalan mesra dengan seorang hamba ALLAH ni, perasaan cemburu selalu saja melitupi segenap ruang hati. Ya Rabbi, mohon dijauhkan sifat mazmumah ini daripada jiwa ku. Aku sedar, dia bukan milik ku. Jelas terpampang yang dia telah memiliki penjaga hatinya. Tapi kenapa masih aku dicari sebelum tidur? Masih aku peneman setianya untuk texting dan segala SMS? Kenapa?

Semakin melewati ruangan muka buku dia, semakin banyak canda mesra bersama pasangannya..semakin terasa juga hati dan sanubari ku. Aku tidak bermimpi untuk memiliki dia. Tetapi, jangan dipermain hati yang mudah rapuh. Ku mohon.

Semoga kau berbahagia bersama pasangan hidup mu. Ikhlas aku doa buat mu.

p/s : Aku tetap menunggu Encik Yang Jauh Di Mata.

No comments: