CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jana Pendapatan Bersama Cikgu

Sunday, November 1, 2009

Lirik lagu Aiman-Cinta Terakhir

Ada tak sesiapa kenal dengan Aiman Akademi Nasyid? tapi bukan dia la yang menang..tapi part lagu CINTA TERAKHIR nie aku layan berabis laa sekarang..dengar berkali-kali pun aku tak boring..sebab lagu nie betul2 connect dengan aku...guess what?? Semalam my friend, Anto pesan supaya tak dengar lagu2 sentimental nie..Katanya nanti aku nangis lagi..tapi kalau ikutkan aku, kalau aku sedih aku mesti layan lagu2 nie..supaya boleh heal rasa sakit hati aku..tue la sebab utamanya..so jom layan lagu nie.nie aku ada sertakan liriknya..lalalala~

AIMAN-CINTA TERAKHIR
Kau cinta pertamaku
Kau cinta terakhirku
Tiada apa yang bisa
Menafikan kasih kita

Kau ayu di mataku
Satu antara seribu
Tiada tara di dunia

Chorus
Mungkin kan terputus di tengah jalan
Mungkin kan terlerai tanpa ikatan
Usah ragu dengan takdir

Kau ayu di mataku
Satu antara seribu
Tiada tara di dunia

Ulang Chorus

Mungkin kita kan berbeza haluan
Berakhirnya cerita percintaan
Segalanya ketentuan Tuhan

Ulang Chorus

Mungkin kita kan berbeza haluan
Berakhirnya cerita percintaan
Segalanya segalanya

Ulang Chorus

Mungkin kita kan berbeza haluan
Berakhirnya cerita percintaan
Segalanya ketentuan Tuhan
Segalanya ketentuan Tuhan





No comments: