CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jana Pendapatan Bersama Cikgu

Tuesday, November 3, 2009

MeMbAcA AmaLaN muLiA


Pernah tak tengok logo ni?Tak kisah laa kat TV ka, sebagai poster kah...Ermm..time g KeheL dulu ada ternampak logo nie pada tiang kat tengah2 bandar.Tiang untuk landasan LRT dekat2 Jalan Masjid India..Kenapa nak cerita pasal nie ekk?? Ermmm...nak kongsi la serba sedikit salah satu hobi aku nie iaitu MEMBACA..tapi biasanya suka membaca novel, cerita siri penyiasatan, buku-buku agama etc. Antara koleksi yang aku ada seperti novel-novel Alaf 21 (Jauh, Manisnya Cinta, Ungu Karmila,Cinta Sang Ratu dan banyak lagi lah), Siri Penyiasatan Salma dan Hadi, Conan dan himpunan buku agama contohnya Kisah Kehidupan 25 Nabi & Rasul, Wadah Wanita Islam, Kemusykilan Wanita, Kisah Kehidupan Nabi Muhammad S.A.W dan banyak lagi. Surat khabar jarang jugak baca cause selalu online kat Berita Harian Online... Tapi yang sangat aku kecewa apabila ramai orang pinjam novel-novel aku, tapi tak reti nak pulangkan.Huh, nyesal bagi pinjam.Dahlah yang best2 pulak tue, kalau 1,2 takpa gak..nie aku rasa macam dekat 5 ke 6 aku punya novel tiada dalam simpananku.So, aku dah bagi pesan kat my mum kalau aku pergi KK kah manakah, tak boleh bagi pinjam novel-novel aku tue.Aku tak mau lagi kehilangan koleksiku yang tersayang, bukan senang nak dapat balik novel-novel terutamanya di pasaran.Jadi, inilah antara koleksi bahan bacaan aku kat rumah...^_^
(Koleksi buku-buku cerita dan novel-novel ku)
(Koleksi Siri Penyiasatan Salma dan Conan)
(Buku Islami)

1 comment:

Wayne said...

Anda peminat siri nancy drew/salma,hadi,3 penyiasat,5 sekawan,7 penyiasat dan lain2?sertai kami di group ini sekafrang juga https://www.facebook.com/SiriSalmaMalaysia