CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jana Pendapatan Bersama Cikgu

Sunday, November 1, 2009

Hye..Hye...

Salam suma...hehehe..nie la muka baru blog aku..berdasarkan contoh blog geng karasku, Cik Suhaini Saung a.k.a Sue...so, aku jadikan blog dia sebagai contoh laaa...
Dan...really2 thanks a lot to Radi coz teach me how to make dis blog looks gorgeous..Thanks friend..=) ... buat Anto, dun worry bha geng..kita kan kawan..ndakpa la bah sekali sekala aku mention nama mu dlm blog ku kan..famous gak..ahakzzzz...

Errmmm...apa yang aku rasa sekarang ya??Ntah la..sejak kehadiran Radi ngan Anto temankan aku YM malam2 nie, ndak aku boring sudah bha..at least ada gak tmpt meluah rasa...huhu

Dan.......tak lupa buat my dearest new friend, Haslina Mohd Sin kat KeheL sana..hehehe..thanks dear coz u always besides me in watever mood I have..really appreciate it!!..isk..isk..terharu..rasa nak nyanyi lagu Mawi-Terharu lak...hehehe

Apapun guys, juz drop ur comment here or chat with me at my CBox ekk...

Have a nice day....^_^

Picture of MINE...

No comments: