CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jana Pendapatan Bersama Cikgu

Thursday, December 29, 2011

Semua itu dikatakan fesyen semasa

Assalamualaikum w.w.t.

Pagi-pagi tadi dah agak bengang la. Entah kenapa. Terkesan sangat kot dengan arahan serta merta. Hmm...mungkin orang tak faham cara kita susun jadual hidup macam mana kan tapi takpalah. Lupakan semuanya. Takut jadi kudis pula nanti. And BTW, dah pergi sekolah untuk tandatangan SSM untuk tempoh berpencen. Dan saya secara rasminya akan berpencen pada usia 60 tahun tanpa paksaan. Mungkin terlalu lama berada dalam sektor pendidikan tapi harapnya jiwa masih berada di alam pengajaran dan pembelajaran.

Owh ya. Tadi pergi ke bandar selepas dari sekolah untuk meraikan adik, Syirah Nadihah yang telah berjaya menggondoli Anugerah Pelajar Terbaik Pra-Sekolah kelas 4. Sebagai supir berjaya, saya senang sekali dapat menumpang sekaki payung untuk dibelanja KFC. (^_~)

Itu bukan orang yang dimaksudkan. Syahindah An-Nur.

Mem besar bersama Syirah Nadihah. Heroin hari ini.

Dan destinasi seterusnya adalah ke pusat DXN bertempat di Bangunan Mara. Cuma yang peliknya di sini, entah mengapa seperti menjadi bahan tontotan umum (U) pula hari ni. Apa orang Tawau ni tak pernah tengok orang ka. Dan mak pun terus cakap, "Along, semua orang tumpukan pada Along hari ini. Dan semua tengok pada skirt Along". Hahaha.. saya rasa nak gelak saja. Memang betul jugalah. Setelah ekor mata pun melilau keadaan sekeliling, mereka memang tumpukan kepada skirt ini. Maxi skirt namanya. Kalau kat KL inilah fesyen semasa. Mungkin di Tawau ni masih agak baru kan. Tapi ceritera di sebalik pemakaian skirt adalah kerana ingin menyembunyikan segala lemak-lemak degil dan tak diinginkan di dalam badan. Hahaha~


Tadaaa...

Thanks to Lovely Shawl


1 comment:

radiian said...

nice...buat perubahan kpd tawau...fesyen kearah yg baik...
daripada..