CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jana Pendapatan Bersama Cikgu

Monday, December 5, 2011

Hati cuma satu dan bukan berbelah bahagi.

Assalamualaikum w.w.t

Saya ada minat kat sorang mamat nie.Tapi entah kenapa sejak kebelakangan ini macam ada yang bagi hint nak ke saya. (Aduh..perasan banget lagi lorh). Tapi apa boleh buat, hati saya sudah diisi. So sorry bagi yang terlewat untuk mengejar gov.my kerana saya sudah awal booking Ptd.Ltd.

Saya tak kisah kalau nak bertepuk amai-amai ka atau what so ever, yang penting saya tahu hati saya tetap padanya. Saya akan tetap dan terus menunggu sehingga dia mengatakan YES.

Sekali lagi, minta maaf buat yang bakal kecewa (sangat-sangat perasan okay). Bukan niat untuk melukakan dan jatuh pada lubang ke-2 atau ke-3, saya harus tegaskan yang hati saya cuma untuk si dia yang hadir dan mengisinya lebih awal daripada anda.

p/s : Harap dia dapat cuti bulan Disember. Kangen okay!