CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jana Pendapatan Bersama Cikgu

Friday, October 7, 2011

i-Phone 4S atau Samsung Galaxy Series 2

Kini tengah pening kepala nak pilih yang mana satu model idaman hati. Al-maklum, handphone yang sekarang nie ibarat retak menanti belah. Jatuh ja sikit dah hilang gambar En.Yang Jauh Di Mata kat skrin. Tu yang malas tu. Slide ya sikit, dah pudar gambar En.Yang Dekat Di Hati.Aduh.Mana tahan kena ON OFF terus kan.

So, tadi dengan baik hatinya Encik itu memberi idea kepada saya bahawasanya i-Phone 4S itu yang terbaik buat masa ini tetapi belum sampai lagi ke Malaysia.Manakala Miss AkuTinalah pula dengan tanpa segan silunya (memang tak segan pun) menggombal untuk membeli Samsung Galaxy Series 2 (maklumlah guru Sains,barangan pun harus ada istilah Sains kan,"Enriching Words").

Jadi saya dengan penuh pening dan pusingnya akan melakukan pemilihan atas dasar kerinduan dan kesetiakawanan la nampaknya ni. Kerana saya sayang keduanya dan tidak mahu melukakan hati keduanya. Oleh itu, saya seharusnya Connecting People la kan (kena pilih Nokia jugak nie).

3 comments:

Anonymous said...

Sapu Nokia je beb. Bole kita tukar-tukar HP. Baru rasa semua HP canggih ni milik kita. Apa macam?

SARINA SANGKALA said...

gud idea juga tu. yg penting tagline tak menghampakan kita.always connecting people.semua cerita kita tau juga nanti kan.

Anonymous said...

untuk pengetahuan....iphone4s bukan yg terbaik masa ini...SAMSUNG GALAXY 2 sebenarnya yg terbaik....iphone 4s kebelakang sedikit drpt SAMSUNG GALAXY 2...