CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jana Pendapatan Bersama Cikgu

Thursday, October 13, 2011

I am so TERUJA!

Ya. Mana tak teruja apabila impian menjadi kenyataan. Berkat doa semalam, ALLAH memakbulkan untukku menghadiri induksi di Kota Kinabalu.

Tarikh : 22-24 November 2011
Tempat : Hotel Palace, Kota Kinabalu

Orang pertama yang dibagitahu mestilah dia kan. Ketik ketik HP

Salam. Awak, saya induksi di KK. Jangan lupa ya.

Salam, bila pegi KK? I mau book cuti

Rasa nak melompat meloncat lebih tinggi ja waktu ini. Sebab saya tahu yang awak akan kotakan janji awak pada saya kan. Tapi awak kena bagi semangat dahulu sebelum I C U ya. Sebab saya ada banyak assignment yang perlu dilakukan. Individu (20%), Kumpulan (20%) dan UAK (60%).

So, dengan kegembiraan tapi dalam kerisauan ini saya berbesar hati menghadiahkan awak apa yang saya hendak lahirkan dari hati dan sanubari saya kini.



Awak tahu kan ini adalah senjata awak yang paling ampuh apabila berdepan dengan saya? Jadi, jangan lupa senyum apabila tiba saat dan ketikanya nanti ya.

No comments: