CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jana Pendapatan Bersama Cikgu

Tuesday, September 20, 2011

Jika begini.....aku memilih.....

Jika begini sakitnya merindu, aku pilih untuk terus berdiam diri.

Jika begini natijahnya mengingati mu, aku memilih untuk berendam air mata.

Jika begini kesannya membayangkan kau di sisi, aku memilih untuk terus bermimpi.

Jika begini akibatnya menyayangimu, aku memilih untuk terus dekat di hati mu.

Jika begini pedihnya dibiarkan oleh mu, aku memilih untuk berdoa kepada YANG MAHA ESA, agar kau sentiasa dalam jagaanNya.

Jika ini suratan untuk aku, aku memilih untuk membiarkan ia berlaku sendiri dengan harapan ada sedikit ruang walau seketika cuma.

Jika ini kisah akhir kita, aku memilih untuk terus melupakan mu.

(Walaupun hakikatnya itu adalah jalan terakhir buat ku)

No comments: