CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jana Pendapatan Bersama Cikgu

Tuesday, September 13, 2011

Hanya TUHAN yang tahu

Rasanya hari ini penuh dengan bunga bunga di jiwa. Mana taknya, satu persatu berita gembira muncul bagai mimpi. Dan ingin berkongsi satu satunya berita yang paling menggoncang jiwa dan perasaan.

Tapi boleh ka Cik Ina terima kalau saya jadi special one?

Dup dap dup dap. Biar betul soalan ni? Am I dreaming? No..no...for sure not!

Kecil tapak tangan, besar hati menerimanya. Yang penting dapat terima saya seadanya.

Ya Rabbi, Tuhan telah kabulkan apa yang telah aku doakan selama ini. Dan aku harap inilah yang terbaik buat ku dan buat masa depan ku.

InsyaALLAH, kita berusaha bersama ya.

Baik. Sejujurnya aku sangat suka perkataan BERSAMA itu. Hanya Tuhan yang tahu betapa bersyukurnya aku dikurniakan dengan perasaan seindah ini lagi. Telah berkurun lamanya aku tidak merasa. Ya Tuhan, jika Kau takdirkan dia adalah Adam buat ku, maka satukan hati kami agar tetap utuh dan padu berpaksikan MU, Ya Tuhan.

Hiking...
Sanggar Cheese....
Makan makan...
Nonton wayang....

Disember 2011, aku menunggu mu, YB (Yang Bujang). Jangan lupa tau janji temu kita untuk explore Tawau ni. Start counting the months. (^_~)

No comments: