CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jana Pendapatan Bersama Cikgu

Monday, June 20, 2011

Mengapa sesetengah wanita sukar mengandung?

Tajuk entri bukan menunjukkan wanita tu mandul atau lelaki tu mati pucuk. Opppsss....^_____^
Apapun, entri kali nie akan memberikan sebab musabab mengapa wanita sukar mengandung yang mana sangat berkait rapat dengan pemakanan dan peminuman (ada ke tak perkataan ni).

Justeru, untuk mengelakkan fenomena ini terjadi (selain dari qadha' dan qadar Allah) , elakkan perkara-perkara berikut bg wanita yang inginkan anak :

- Minum coca cola, pepsi cola, minuman bergas
- Makan junk food
- Segala jeruk kering seperti asam boi dan jeruk basah seperti jeruk mangga dan ceremai.
- Makan makanan fast food seperti KFC, Mc Donald dan Pizza Hut.
- Makan burger dan naget
- Makan jambu batu.

Suami pula dikehendaki meminum susu lembu tepung fullcream atau susu segar. Kalau merokok perlu berhentikan tabiat ini.Tidak ketinggalan dari petikan akhbar , si isteri juga kena minum susu lembu sama ada dalam bentuk tepung fullcream atau susu segar.

Coca cola dan Pepsi Cola yang diinvented oleh American Jews dengan satu objektif iaitu untuk merosakkan kesuburan manusia. Itulah sebabnya mereka begitu bersungguh-sungguh memasarkan produk ini diserata dunia.

Namun ironinya ialah di negara mereka sendiri iaitu Israel, produk Coca Cola dan Pepsi Cola tidak ada dijual kerana sememangnya mereka ingin meramaikan bangsa Yahudi.
Namun apa yang penting sekali sebelum melaksanakan tip atau petua ini ialah mendapat redha Allah.

P/S : Kita juga kena redha dgn qadha' dan qadar Allah..jika ditakdirkan kita tak dikurniakan zuriat/darah daging sendiri..maka redha lah...kita hanya berusaha dan bertawakkal.

No comments: