CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jana Pendapatan Bersama Cikgu

Sunday, December 20, 2009

They are so KAWAII

Hari ini aku join kengkawan ex SMTT,Politeknik KK jugak bebudak INSTEP PETRONAS untuk menziarahi kubur arwah kawan di Table Estate then pergi ke rumah keluarga arwah melawat.
Mula-mula sekali berkumpul di Taman Tikus tempat lepak utama mereka.
Cop..cop!!! Hampa sebab tak dapat nak abadikan gambar kenangan kat sini.Why??? Malunya aku kalau nak ambil gambar mereka.Bukan sebab apa,tetiba menjadi 'malaikat pendiam' padahal menurut mereka aku aktif kat Facebook.What the fish tongkol (Fariz,2009).Huhuhu
Tapi tidak mengapalah,nak jugak story kat entri ni. Walau apapun.Hehe..Pagi tue around jam 9 lebih aku dah sampai kat bandar Tawau terus ke area Fajar tuk check balance duit kat CIMB. Terus si Abg Long (menurut nama di FB) call untuk pick me up kat sana. Dia datang sekali ngan Rajip. Sampai ja dengan bebudak di taman tue..naaa..kering sudah aku.Bukan sebab apa,tetiba urat malu ku menjadi-jadi.Hahahaha.
Itulah sebabnya mereka cakap yang aku aktif ja FB tapi jumpa,terus DIAM..Shut..shut..T_T . Wahai kengkawan sekalian,tahukah anda bahawa sekiranya anda sendiri yang hadir bergelar GIRL, tidakkah sedozen malu dan segan itu hadir secara sendirinya *walaupun ada sorang aweks kawan mereka tapi duduk kat kereta pakwe dia je.Takkan nak gi kacau kan?? Betul tak...betul tak...*try to backup herself.
Antara mereka yang aku maksudkan ialah *menurut nama di FB : Abg Long,Toi Kirmizie,Kikirox Mat,Muhammad Habibi Muding dan yang tak tahu nama FB dorang : Rajip, Anton, Mancak, Roy (yang nie Ex-Classmate aku PKA dulu) dan ada lagi yang tak join sampai pengakhiran di ABC la macam si Accin,Mirdad dan entah lagi siapa.Hehehe.
Apapun, thanks a lot to Yan a.k.a Toi Kirmizie sebab bagi aku souvenir lilin dan keychain from Sarawak.Nice and cute..nanti aku upload yaa.
Thanks to them also sebab membuatkan hari ku sirna daripada kebosanan di rumah ^_^
Really enjoy this gathering wooo. Tapi itulah, aku ni jenis cepat rindukan orang especially kawan-kawan. Takut pasni aku rindukan mereka secara tetiba.huhuhu.
Miss THEM already T_T
Dan sempat jugak jumpa Fizah tadi sebab dia nak jumpa Yan to claim her souvenir also. Shhhhh..nak gtau..Yan kata Fizah still cute..pheewiiit.
(kalau Yan and Fizah baca entri ni, I saja nak fofularkan nama korang dua..hehehe)

No comments: