CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jana Pendapatan Bersama Cikgu

Sunday, January 10, 2010

Selamat Ulang Tahun kepada ADY RUDYANTO BIN RAZALEE

First thing, memang nak ucap tersangat-sangat maaf kepada empunya nama tu..Saudara Ady Rudyanto Bin Razalee...*Adusss, skema segala sampai menuliskan perkataan "saudara" ^_^

Bukan sebab apa, hari ini bersamaan 10 hb Januari 2010 adalah hari ulang tahun beliau (macam bapa orang) yang ke 23 kalau ikut dalam kad pengenalan la. Tapi beliau (again, laki orang) kata itu bukanlah tarikh sebenar dia lahir. Kalau nak tau, kenalah pergi ke Hospital Tawau then search untuk tarikh yang benar-benar.


Apapun, aku minta maaf kat empunya nama sebab memang sibuk dan lupa hendak wish. Maklum, semalam ronggeng bukan main dari 11 pagi till 11 malam. Then balik, chat dengan Yan dan Radi. Padahal bisa aja gue wish dan call dia ketika itu. Aduhhhh..betul-betul lupa wooo...T_T


Sampaikan post kat FB pun dia dah lain macam. Tapi kan, kenapa aku macam risau sangat? Siapa juga aku ni mau sibuk-sibuk hal orang kan? (Baru perasan kunun...penyibuk punya SARINA) Cesss...he deserve to be happy with his own life. Sebab dia dah ada HATI dan PERASAANnya sedangkan aku masih tercari-cari. Apapun, semoga empunya nama di atas kekal bahagia, gembira dan hidup sentiasa di rahmati ALLAH S.W.T. Amin.



Empunya nama itu adalah yang ketiga dari sebelah kanan. Happy BIRTHDAY ;-)



Yang duduk kat depan sebelah kanan. Kenal sudah kan?? Itulah empunya nama di atas. Happy BIRTHDAY =)


Sebelah yang pakai kaca mata spider la tue empunya nama di atas. Happy BIRTHDAY ;-)



Ok..find the person yang empunya nama di atas. Hehe...Happy BIRTHDAY (",)

Meluangkan masa cuti selepas tamat training di INSTEP bersama keluarganya di Tarakan. Happy BIRTHDAY (,")



This is the nice picture that i ever seen from his collection through Facebook. But why? Honestly, I like his smile..So sweet..and i hope i will see he smile forever till I die. Happy BIRTHDAY =)


So lastly, selamat ulang tahun kepada Ady Rudyanto Razalee atau Anto (akhirnya aku menulis nama bukan pada tajuk entri sahaja) Syabas..


Semoga dengan pertambahan usia, diri mu akan bertambah matang dalam segala hal, bertambah pengetahuan dalam mengejar erti cita-cita sebenar dan bertambah manis senyuman di wajah mu. Esseh..*sigh*


Doaku juga agar diri mu dalam lindungan Tuhan, dipermudahkan segala urusan mu di dunia dan di akhirat, menjadi pemimpin sejati demi keluarga dan agama. Dikurniakan dengan suri penyeri hidup yang benar-benar memahami akan diri mu dan menjaga sebaiknya putera dan puteri mu. Ini adalah doaku. Dan aku harap diri mu akan berdoa untuk kesejahteraan mu juga.


Sekian dulu buat kali ini. Namun jauh di sudut hati, aku masih dibebani rasa bersalah. Aku mohon kemaafan kerana bukan bermaksud aku melupakan mu. Tapi kekangan masa dan waktu yang memaksa ku sedemikian. Akhir kalam, SELAMAT ULANG TAHUN dan aku sentiasa menunggu mu........Demi...seukir senyuman manis di wajah mu menandakan bahawa diri mu memaafkan ku atas keterlanjuran HATI dan PERASAAN ini.


-Yna/10 Januari 2010/7.48 pm-

1 comment:

Anonymous said...

Ni blog mac aktif ka?
Asal boring...try cek2 nama di google keluar la crt ni...top of list in my name.
apa2 pun thanks.
-onde2