CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jana Pendapatan Bersama Cikgu

Friday, January 1, 2010

Kenapa mesti begitu??

Kehadiranku di laman sosial Facebook a.k.a Mukabuku dulu adalah untuk bergumbira,senang hati dan meluah rasa bahagia ku. Namun sejak akhir-akhir ni, aku rasa macam banyak benda tak kena. I'm not like myself before. Kenapa ya??
Dulu aku bahagia. Asal buka Facebook, happy ja sentiasa. Sekarang nie? Sampai kawan-kawan perasaan time-time aku moody. Bukan apalah. Sejak ada sorang minah senget yang selalu nak jealous *pliz deh..jeles ngan aku...aku nak luah juga sini..peduli apa orang kata...
Aku sayang kawan weh. Yang penting aweks-aweks kawan ku tu tidak menSENGALkan macam sorang minah ni. Baru ja berhubungan atas dasar GF dan BF. Ntah jadi ntah tidak *Astaghfirullahala'zim...huhu... Taubat-taubat T_T
Aku sikit punya rapat dengan kawan ku..dah menyampah kat aku ngan member ku Fizah..She said we are DAMN!! WTH are you minah senget? *Start sudah mood marah ku nie..huhu...Kalau dah kahwin esok lusa, memang gerenti QUEEN CONTROL berabis..jaga-jagalah kaum Adam di luar sana yaa..Kalau terserempak dengan golongan minah senget nie, anda dipersilakan untuk blah bin berambus daripada hidupnya. Huhu..
Fizah cakap kat aku, tak takut kah kalau esok lusa ada orang buat macam tu juga? Aku cakap lah, selagi belum sah jadi husband and wife, what the point aku patut jeles sampai nak mampos. Huh!! Cuma honestly, aku akan melenting umpama seisi dunia tahu aku marah when my husband nanti nak buka cawangan baru. Try test la dengan aku.Hahahaha..*Merapu ^_^
Cukup-cukup mood marah tadi. Ini ada story lagi menarik.Huhuhu..berbunga-bunga hati ku malam tahun 2010 ni. Kenapa ya?Adedei..biarlah aku yang tahu sendiri sebab ni semua adalah benda-benda yang belum pasti lagi ketentuannya. Tapi hanya mampu berdoa dan usaha sahaja agar dapat menggapai bintang nun jauh di sana...^_^

No comments: