CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jana Pendapatan Bersama Cikgu

Tuesday, August 2, 2011

Don't get me WRONG!

Assalamualaikum w.w.t

Mungkin ada yang tertanya-tanya mengapa aku suka post yang menimbulkan kontroversi kan? Huhuhu...Sebenarnya tiada apa-apa maksud pun di sebaliknya. Aku cuma mengisi masa lapang. Buat soalan yang diajukan itu, secara rasminya aku tidak menyukai sesiapa buat masa ini. Jauh sekali untuk berjatuh hati. Mungin ada yang terfikir betul ka tidak? Hurm..aku rasa aku tidak bersedia lagi untuk semua itu. Hati ini masih belum ingin dimiliki. Memang lumrah manusia itu ingin disayangi dan menyayangi, dicintai dan mencintai apatah lagi untuk dikasihi dan mengasihi. Jujur ya (Inilah pengakuan sejujur-jujurnya pernah aku buat. SILA PERCAYA)

Pasal "UMI, PAPA"..Itu tidak bermaksud aku dan dia (PAPA) itu IN RELATIONSHIP AND IT'S COMPLICATED. Panggilan itu cuma rekaan semata-mata dan tiada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang pergi jauh. Aku sedar status dia dan dia sedar status aku. Cuma ada 'tiket' padanya yang membuatkan aku stick padanya secara langsung. Itulah KURNIAAN ALLAH S.W.T yang cute tu. ^_____^

Apapun...pesanan ku...usah dibangkitkan isu ini lagi ya. Sebab jawapan semua sudah diperjelaskan. SO, DON'T GET ME WRONG yeah! T_____T

~Post ketika menunggu untuk berlepas ke KK~

No comments: