CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jana Pendapatan Bersama Cikgu

Friday, July 29, 2011

Tak dapat terima kenyataan

Assalamualaikum w.w.t (Baik pula kali nie siap bagi salam)

Camna ekk? Aku bingung sebenarnya. Memang betul la dalam shoutout sorang kawan dalam FB tu. Jangan bermain kata-kata dengan seorang wanita. Sebab dengan kata-kata yang membolehkan seorang wanita itu terlena seketika dan terbuai dengan perasaannya. Masalahnya aku ni lain sudah sekarang.

Kenapa satu-satu datang ni. Aku risau la.Aku perlukan 'itu'. Perlu rasanya. Sedihnya aku rasa bila menerima SMS yang salah send. Walaupun baru sehari dua kita 'kenal' tapi rasanya bagai dah rapat yang tak mampu dipisahkan.
Aku RINDU la saat itu.
Aku save ja SMS tu.
Itu yang buat sakit hati.
Tapi itu perlu sebagai tiket masa depan. Masa yang akan memisahkan kemanjaan kita.

Apapun, "UMI" rindu "PAPA".
Rindu sangat.
"PAPA" please jangan nakal ya.
Fikirkan pasal "sayang papa" tu ya.
"UMI" sayang dia Pa.
"UMI" pun sayang "PAPA".

~Sigh~


No comments: